ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ: Διαχείριση Παραπόνων Πελατών. Έναρξη: 01/10/2018

 Ο αποτελεσματικός χειρισμός των παραπόνων των πελατών αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πτυχές της παροχής εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών.

Οι πελάτες που εκφράζουν ένα παράπονο προσφέρουν στον οργανισμό την ευκαιρία να εντοπίσει και να επιλύσει προβλήματα, να επιδείξει εξαιρετική εξυπηρέτηση και να διατηρήσει πιστούς πελάτες.

Ο στόχος αυτού του εκπαιδευτικού προγράμματος εξυπηρέτησης πελατών είναι να βοηθήσει τους υπαλλήλους να χειριστούν τα παράπονα των πελατών και τους δύσκολους πελάτες με επιτυχία.

 

ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ